למה מעצבים גרפיים מבוקשים?

האם אתה רוצה לעשות שינוי בחיי העבודה שלך? נמאס לך מהדרך שבה אתה עובד? האם ניתן לעבוד מהבית וליצור קריירה מקצועית מבלי להסתמך על נסיעות וגורמים נוספים?

במאמר הבא, נדון במה שעושים מעצבים גרפיים וכיצד הם עשויים לסייע לבעלי חברות ומפעלי היי-טק בשיווק הסחורה שלהם. כיום, עיצוב גרפי הוא אחד העיסוקים המהותיים והוותיקים ביותר במגזר ההייטק, והקריירה הזו מספקת ערוצים רבים לעבוד בהם לאחר סיום הלימודים, מה שמביא לביקוש אדיר.

מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד לא רק בחברות הייטק גם במשרדי פרסום

מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד לא רק בחברות הייטק אלא גם במשרדי פרסום ושיווק באינטרנט, בתי דפוס, הוצאות לאור, תעשיית המדבקות וכמובן עולם הספרים והחינוך. מעצבים גרפיים עשויים לקבל תעסוקה או לעבוד מהבית גם בזמן הלימודים. בעמוד זה הכנו עבורכם שפע של סרטונים ותובנות על תחום העיצוב הגרפי כדי להציע לכם נקודת מבט שונה מחיבור יבש. פוסט זה יראה לכם מה מעצב גרפי עושה ביום עבודה טיפוסי וכיצד לחשוב בצורה יצירתית. כל הקורסים מועברים בעברית ביוטיוב על ידי גדולי המרצים בישראל המכסים את כל הנושא של יסודות העיצוב בתוכנת עיצוב גרפי.

עיצוב גרפי הוא עבודה שניתן לעשות מהבית.

בתקופת הקורונה מדינת ישראל ביקשה בטירוף שאזרחים יעבדו מהבית. מה קרה בתחום העיצוב הגרפי? אנשים שבכל מקרה עובדים מהבית כבר שנים, והביקוש למעצבים גרפיים בזמני שיא ובכלל ברגעי מיתון הוא ממש חזק. הסיבה לכך היא שבתקופת מיתון יש יותר פרסום לשווק ולמכור יותר כדי לצאת מהשפל. בתקופת הקורונה, חברות רבות נאלצו לעבור מחלונות ראווה פיזיים ברחובות כדי לתפקד באינטרנט. היא לקחה חנות משקאות שמוכרת ברחוב מסוים, הסבה אותה למחסן ופיתחה חנות מקוונת עם כל הסחורה של העסק. מעצבים גרפיים אמונים על אופן הופעת הפריטים באתר וכן על חווית המשתמש תוך פיתוח השפה החזותית המתאימה. ככל שהטכנולוגיה והעברת המידע מתפתחות, תחום העיצוב הגרפי ימשיך להתפתח.

אילו כישורים רוכשים מעצבים גרפיים? איך אני יכול לדעת אם אני מתאים לתחום הזה?

אי אפשר לקבוע אם אתה מתאים לנושא, אלא אם כן תנסה אותו. כתוצאה מכך, יצרנו בעמוד זה שפע של סרטים שמראים בעצם מה עובר על מעצב גרפי ביום עבודה טיפוסי. תראה שרכיבי העיצוב הופעלו עם קומפוזיציות וטיפוגרפיות מתאימות. בתחום העיצוב הגרפי קיימים ניגודים משמעותיים בין עיצוב מכירות לשיווק. במסגרת הלימודים תגלו את כל תקנות העיצוב החלות על מיתוג לפרסום חברות וכן אחיזה חוקתית של הכללים השונים הקיימים בתחום העיצוב הגרפי. תלמד כיצד להשתמש בכלי עיצוב גרפי כגון פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. כל תכנית מופקדת על נושא מסוים בעולם העיצוב הגרפי, ובאמצעותם תוכלו ליצור את פרויקט הגמר שלכם שיעזור לכם להציג את תיק העבודות שלכם. כפי שנסביר בפסקה הבאה, תיק העבודות, ולא התעודות עצמן, הוא אחד הפריטים החיוניים ביותר בסיום הקורס.

מדוע תיק עיצוב גרפי כל כך חשוב?

תיק עבודות הוא הדבר היחיד שבאמת יכול לתאר מי אתה. האם עקבת אחר כל הנחיות אלמנט העיצוב תוך שמירה על קומפוזיציות והצבת האלמנטים הנכונים? עיצבת את הלוגו מתוך מחשבה על צבע ספציפי למותג? האם אתה יודע מהו קהל יעד ואיך בונים פרסומת שיווקית או מכירה? אלו השאלות שישאלו אותך מראיינים או אנשים שרוצים לעבוד איתך. כל עסק או לקוח שירצו לעבוד איתך יצטרך דוגמאות או קישור לתיק עבודות יחד עם קורות חיים. התעודה הנוצצת שקיבלת לא תקבע בסופו של דבר אם תמצא עבודה בהייטק כי היא לא מייצגת את אופן החשיבה מבחינת עיצוב, אלא את כל ההיבטים העיצוביים שייכללו בתיק עבודות. כיום לא משנה אם יש לך תעודה ממוסד בולט או תואר ראשון; מה שחשוב זה שאתה חושב מחוץ לקופסה בתיק העבודות שלך.

איך מתחילים בעיצוב גרפי?

ניתן ללמוד עיצוב גרפי בבתי ספר לעיצוב גרפי באזור מרכז ישראל וכן במרכזי לימוד באזור הדרום והצפון. כמובן, הטכנולוגיה חוללה מהפכה באופן הלמידה, ובימינו, רוב האנשים שלומדים מדעי המחשב עובדים גם בתעשייה זו באמצעות מחשבים. אתה תלמד במכללה שמחנכת סטודנטים דרך האינטרנט כבר חמש עשרה שנה, תוך שימוש בתוכנת חיבור דומה לזום. במהלך השיעור, המדריך מלמד אותך מספר תמרונים על המסך שלך בצורה ייחודית ואישית. אתה יכול לקחת את כל המסך שלך ולהציג אותו על מסך המורה באמצעות תוכנת חיבור.

המדריך יסביר את היסודות של עיצוב גרפי תוך שימוש במגוון עקרונות

במהלך השיעור, המדריך יסביר את היסודות של עיצוב גרפי תוך שימוש במגוון עקרונות. תלמד גם על תוכנת אדובי. לדוגמה, אם המורה מסביר כיצד לבצע אפקט מסוים בפוטושופ במהלך השיעור, על התלמיד לתרגל אותו, ואם יש בעיה או בעיה שאינה ברורה באפקט שהוסבר לתלמיד, המורה יחזור אחורה צעד אחר צעד לתת לתלמיד ביטחון מלא. באופן אינדיבידואלי ואישי, כל היחס ותשומת הלב מופנים אך ורק לתלמיד, מה שמביא לריצה מהירה בחומר ותיק עבודות שפותח דלתות. בסוף כל שיעור מקבלים תרגילים המדברים על טיפוגרפיה או פריסת ספרים וחוברות לפיתוח החשיבה היצירתית בתיק העבודות. זה לא סוד שכדי להצליח בתחום העיצוב הגרפי, צריך להתאמן אינספור פעמים איך להכין אפליקציה או אתר כדי לשלוט בעולם העיצוב כדי שדברים יבואו אליכם באופן טבעי.

 מסלול הלימודים כולל את שלוש התוכנות הפופולריות ב2022

מסלול הלימודים כולל את שלוש התוכנות הפופולריות, שהן אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדיזיין. כל תוכנה עסוקה בתחומים אחרים בעולם העיצוב, והשילוב בין שלוש התוכנות הוא זה שיוצר את כל העבודה בעיצוב גרפי, החל מיצירת פונטים ובניית טיפוגרפיה נכונה באילוסטרייטור ועד לעיצוב תמונת מכירה או שיווק בפוטושופ. לאורך הקורס תקבלו תרגילים מאתגרים שיאפשרו לכם לפתח את החשיבה היצירתית הנחשבת לתהליך לכל החיים. תוכנת אדובי מכילה אלפי פקודות, וכדי לשנן אותן תצטרכו להתאמן רבות. אנחנו תמיד אומרים לבוגרים שלנו שאם אין לכם זמן לתרגל את שיעורי הבית והמטלות שלכם, לא כדאי ללמוד את התחום הזה. במהלך השבוע תקבלו את השיעור הפרטי שלכם, תצטרכו להקדיש ארבע עד חמש שעות שבועיות לשינון החומר ולתרגול אינספור סימולציות דיגיטליות. אנו מזמינים אתכם לצפות בכל השיעורים שהכנו עבורכם בעמוד זה ביוטיוב שנעשו על ידי מדריכים בבית הספר עד אז. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר או ליצור קשר טלפוני לקבלת טלפון מנציג הסטודנטים.

Leave a Reply